Πρόσκληση για διδακτική επίσκεψη στο 11ο Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας
|
11 Μαϊος 2022 |
Πρόσκληση υποβολής αιτημάτων για έγκριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, συνοδευτικού εκπαιδευτικού υλικού και μαθητικών διαγωνισμών –Σχολικού έτους 2022-2023
|
10 Μαϊος 2022 |
Ευρωπαϊκό έτος Νεολαίας 2022_επιστολή της ΕΜ/ΙΚΥ προς του δικαιούχους του Προγράμματος Erasmus+
|
10 Μαϊος 2022 |
Έγκριση αιτήματος για υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων/υλικών
|
09 Μαϊος 2022 |
Εργαστήρια 11ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Παράταση εγγραφής
|
06 Μαϊος 2022 |
Πρόσκληση για διδακτική επίσκεψη στο 11ο Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Πρόγραμμα- Εργαστήρια
|
04 Μαϊος 2022 |
Εργαστήρια 11ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας
|
14 Απριλίου 2022 |
Φεστιβάλ Θεάτρου στο Σχολείο
|
13 Απριλίου 2022 |
Δελτίο τύπου του ΙΕΠ για ενημερωτική συνάντηση σχετικά με το έργο "Learning From the Extremes"
|
12 Απριλίου 2022 |
Πρόσκληση για Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
|
11 Απριλίου 2022 |
Νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης και διά βίου μάθησης: «Διοικητική κινδύνων και κρίσεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση»
|
11 Απριλίου 2022 |
Χάρτα Συνεργασίας μεταξύ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και του Γαλλικού Ινστιτούτου στην Ελλάδα
|
08 Απριλίου 2022 |
Μοριοδοτούμενο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
|
07 Απριλίου 2022 |
Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
|
04 Απριλίου 2022 |
Εκπαιδευτικό Υλικό
|
29 Μαρτίου 2022 |