Έγκριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων 2022-23
|
29 Ιουνίου 2022 |
Πρόγραμμα Εθελοντισμού “Ηράκλειο 2022” - 2022 IHF Youth and Senior Beach Handball World Championships
|
08 Ιουνίου 2022 |
Πρόγραμμα Σπουδών “Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη”
|
08 Ιουνίου 2022 |
"Σύλλογος Ακαπνίστας" - ΕΓΚΡΙΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ - «Μαθαίνω να μην καπνίζω»
|
08 Ιουνίου 2022 |
Ανοιχτή γιορτή LIFE+ MEDEΑ_ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
|
03 Ιουνίου 2022 |
14η Διεθνής Συνάντηση Σχολικών Χορωδιών υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
|
25 Μαϊος 2022 |
Οδηγός για την έγκριση υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων και ερευνών στις σχολικές μονάδες
|
25 Μαϊος 2022 |
Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων έργων «eTwinning» για Εθνική Ετικέτα Ποιότητας
|
25 Μαϊος 2022 |
Διαδικτυακό Εργαστήριο Visionary Workshop στο πλαίσιο του έργου "Learning from the extremes"
|
24 Μαϊος 2022 |
Διαβίβαση Δελτίου Τύπου του ΙΕΠ για το διαδικτυακό εργαστήριο Visionary Workshop στο πλαίσιο του έργου "Learning from the extremes"
|
23 Μαϊος 2022 |
ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023
|
18 Μαϊος 2022 |
Πρόγραμμα Μαθητικού Συνεδρίου Ευρωπαϊκού Προγράμματος Connect 2022
|
17 Μαϊος 2022 |
Γνωμοδότηση για το αίτημα έγκρισης υλοποίησης Μαθητικού Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος- Διονύσια 2022
|
17 Μαϊος 2022 |
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για συμμετοχή σε δύο σεμινάρια Εξεύρεσης Εταίρων (Τσεχία-Κύπρος)
|
13 Μαϊος 2022 |
ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ 2022 «Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ»
|
12 Μαϊος 2022 |