Έγκριση υλοποίησης μαθητικών δράσεων.
|
09 Φεβρουαρίου 2023 |
ΕΓΚΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ:ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ FIRST CHAMPIONSHIP GREECE
|
07 Φεβρουαρίου 2023 |
6ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Ψηφιακής Δημιουργίας για την Οδική Ασφάλεια
|
03 Φεβρουαρίου 2023 |
Έγκριση υλοποίησης μαθητικού διαγωνισμού από την Ελληνική Ομοσπονδία Μοντέρνου Πεντάθλου
|
02 Φεβρουαρίου 2023 |
Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός με τίτλο «Βιώσιμη τροφή - Βιώσιμος πλανήτης. Γίνε η ΑΡΧΗ!», ο οποίος απευθύνεται σε μαθητές/τριες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευση
|
02 Φεβρουαρίου 2023 |
ΕΓΚΡΙΣΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΝΤΕΧΝΟΥ ΡΗΤΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ Ν.ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ
|
02 Φεβρουαρίου 2023 |
ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ - ΕΕΛΛΑΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: 5ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
02 Φεβρουαρίου 2023 |
Πανελληνίου Διαγωνισμού με τίτλο: «Mission Space Lab» που απευθύνεται σε μαθητές/τριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
|
31 Ιανουαρίου 2023 |
Έγκριση Μαθητικού Διαγωνισμού με τίτλο: «Γύρω γύρω όλη ... η οικονομία»
|
18 Ιανουαρίου 2023 |
ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΑΓΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΓΟΝΙΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: α) ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ και β) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΟΜΩΝΥΜΟ ΤΙΤΛΟ: Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΛΙΤΣΑ ΓΗ 2030, ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΓΕΝΙΚΗΣ
|
17 Ιανουαρίου 2023 |
ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΜΟΥΣΕΙΟ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΝΙΚΗ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: ΕΝΑ ΚΟΧΥΛΙ ΣΤΟΝ ΒΥΘΟ, ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023
|
17 Ιανουαρίου 2023 |
Έγκριση διεξαγωγής του 10ου Διεθνούς Μαθητικού Διαγωνισμού με τίτλο : «Δημιουργώντας τα δικά μας παιχνίδια: Από το χθες στο σήμερα»
|
13 Ιανουαρίου 2023 |
MRC ROBOTSPORTS OLYMPIAD
|
04 Ιανουαρίου 2023 |
Πρόσκληση συμμετοχής στον 7ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού με θέμα: 'Μια λέξη μαγική..... ίσως σώσει τη Γη!΄ »
|
05 Δεκεμβρίου 2022 |
Πρόσκληση συμμετοχής στον 6ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού
|
05 Δεκεμβρίου 2022 |